სტატიები

როგორ გავზარდოთ ფიზიკური გამძლეობა და არ გადავვარდეთ უკიდურესობაში  

ფიზიკური გამძლეობის გაზრდა პირობითად ორ მიმართულებად შეიძლება დაიყოს: ზოგად და სპეციალურ. ამავდროულად, მეორეს არსებობა პირველის გარეშე პრაქტიკულად შეუძლებელია. ზოგადი გამძლეობა სხეულის ხანგრძლივი დატვირთვებისადმი გამძლეობის უნარით განისაზღვრება. სპეციალური კი – გარკვეული

გონებრივი შრომისუნარიანობისა და გონებრივი შრომის პროდუქტიულობის გაზრდა 

მიაჩვიეთ თავი გონებრივ დატვირთვას  ამის გაკეთების საუკეთესო გზა – სრულიად ახალი ჰობის პოვნა არის. ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტზე სწავლობდით? პროგრამირება დაიწყეთ. ტექნიკური მიმართულების სპეციალისტი ხართ? ლექსები დაწერეთ ან სოციალური პროექტის რეალიზება

დაიწყეთ სირბილი: გადადგით პირველი ნაბიჯი 

როგორც კი მიიღებთ მტკიცე გადაწყვეტილებას ყოველდღიურად ნახევარი საათი ვარჯიშს დაუთმოთ, იმავე დღეს სარბენ ბილიკზე უნდა გახვიდეთ. მაქსიმუმი – მეორე დღეს, სანამ მოტივაცია ჯერ კიდევ ძლიერია. არ არის აუცილებელი ვარჯიში იმთავითვე

როგორ გავზარდოთ ამტანობა გონებრივი და ფიზიკური დატვირთვისადმი  

„როგორ გავზარდოთ გონებრივი შრომისუნარიანობა?“, „როგორ გავზარდოთ პროდუქტიულობა?“, „როგორ გავუმკლავდეთ ადვილად ფიზიკურ სამუშაოს?“ – ეს კითხვები ბევრ ადამიანს აწუხებს. დღეს ჩვენ მოგიყვებით იმაზე, თუ როგორ გაუმკლავდეთ ეფექტურად გონებრივ და ფიზიკურ დატვირთვებს. 

როგორ დავემშვიდობოთ გაზაფხულის სევდას და დაღლილობას

როცა გაზაფხულის სევდა გესტუმრებათ, თქვენს ცხოვრებაში ძალიან ბევრი „არ“ იჩენს თავს. „არ მინდა ვარჯიშზე წასვლა“. „დღეს მე არ ვაპირებ სახლის დალაგებას“. „მე არ წავალ მეგობრებთან შეხვედრაზე“. იმოქმედეთ უკუქმედების პრინციპით გამოიყენეთ

როგორ გავზარდოთ ფიზიკური გამძლეობა?

თანამედროვე სამყაროში ფიზიკურ გამძლეობას აღარ აფასებენ ისე, როგორც რამდენიმე საუკუნის წინ. ადამიანები უმოძრაოდ სულ უფრო მეტ დროს ატარებენ, უფრო იშვიათად უთმობენ დროს ხანგრძლივ სეირნობას ფეხით და უფრო და უფრო ხშირად

როგორ გავზარდოთ ფიზიკური გამძლეობა?

თანამედროვე სამყაროში ფიზიკურ გამძლეობას აღარ აფასებენ ისე, როგორც რამდენიმე საუკუნის წინ. ადამიანები უმოძრაოდ სულ უფრო მეტ დროს ატარებენ, უფრო იშვიათად უთმობენ დროს ხანგრძლივ სეირნობას ფეხით და უფრო და უფრო ხშირად

როგორ არ გადაიწვა სამსახურში?

სამუშაო, რაც არ უნდა ამაღელვებელი და საინტერესო იყოს, არ უნდა ითხოვდეს მთელ დროს და ძალისხმევას, რადგან ასევე აუცილებელია ოჯახთან ურთიერთობა, თვითგანვითარება, ჰობი და ისეთი ბანალური მოთხოვნილებები, როგორიცაა ძილი და დასვენება.

როგორ დავიწყოთ ვარჯიში ზრდასრულ ასაკში

კლასიკის ცნობილი გამონათქვამის პერიფრაზირებისას შეგვიძლია ვთქვათ: „ყველა ასაკი ემორჩილება სპორტს“. დღეს ვისაუბრებთ იმაზე, თუ როგორ დავიწყოთ ვარჯიში ზრდასრულ ასაკში.  სწორი დამოკიდებულება წარმატების პირველი ნაბიჯია  რა თქმა უნდა, 40-50 წლის ასაკში

როგორ დავიცვათ თავი სამსახურში გადატვირთვის შედეგებისგან

თანამედროვე ცხოვრების სწრაფი განვითარება, ყველა საყოფაცხოვრებო დარგში ინტენსიურად მიმდინარეობს და ახალი ტექნოლოგიები უკვე ჩვენს სახლებშიც ინერგება. უკვე გაგიჭირდებათ თამამად იმის თქმა, რომ დღეს სახლი არის უსაფრთხო თავშესაფარი, სადაც შეგიძლიათ სათანადოდ

შვებულებამდე ჯერ კიდევ შორსაა და უკვე ძალა არ გყოფნით აღიდგინოთ სიცოცხლის ხალისი და შრომისუნარიანობა

დაგეგმეთ თქვენი შვებულება წინასწარ შეადგინეთ დეტალური გეგმა: სად აპირებთ წასვლას, რა ღირშესანიშნაობების ნახვა გსურთ, რომელ საკვებს დააგემოვნებთ. წაიკითხეთ მოგზაურების სტატიები, იმ ადგილების შესახებ, სადაც აპირებთ გამგზავრებას. გახსოვდეთ, უნდა დაისვენოთ და

შესრულების გაუმჯობესების გზები

შრომისუნარიანობის დაქვეითება ვლინდება უაზრო აზროვნებით, ყურადღების დაქვეითებით, მეხსიერების პრობლემებით, ზოგადი სისუსტით და აპათიითაც კი. თანამედროვე ადამიანებში ეს მდგომარეობა საკმაოდ გავრცელებული მოვლენაა, რაც განპირობებულია ცხოვრების სწრაფი ტემპით, ხშირი სტრესით, ფიზიკური და

  • 1
  • 2
გამოყენებისას გაეცანით ინსტრუქციას, გვერდითი მოვლენების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად მიმართეთ ექიმს.