სტატიები

როგორ დავამარცხოთ ქრონიკული დაღლილობა

დროდადრო ნებისმიერი ადამიანი გრძნობს დაღლილობას. მაგრამ თუ ეს მუდმივად ხდება – სასწრაფოდ უნდა მიიღოთ ზომები. რა ზომები? წაიკითხეთ ჩვენი სტატია და შეიტყვეთ ამის შესახებ.  სწორად განსაზღვრეთ პრიორიტეტები და დაგეგმეთ თქვენი

სპორტული აქტივობა. როგორ არ ვავნოთ გულს

თანამედროვე ადამიანების გონებაში ჯანსაღი და ლამაზი ადამიანის გარეგნობა მჭიდროდ არის დაკავშირებული მოხდენილ სხეულთან, რელიეფურ კუნთებთან და ჭარბი წონის არარსებობასთან. საოცნებო სხეულის გამოსაძერწად ფიტნეს ცენტრებში მიეშურებიან ადამიანები, რომლებსაც აშკარად სჭირდებათ წონაში

რა დაგეხმარებათ პოსტინფექციურ ასთენიასთან ბრძოლაში

მწვავე რესპირატორული დაავადებები ან, როგორც მათ ახლა უწოდებენ, მწვავე რესპირატორული ინფექციები – სეზონური გაციების ძალიან მრავალფეროვანი ჯგუფია, რომელსაც თან ახლავს ზედა და ქვედა სასუნთქი გზების დაზიანება. მრავალფეროვანია, რადგან მათი გამოწვევა

სტუდენტური ყოველდღიურობა. გავზარდოთ აკადემიური მოსწრება

ჯანსაღი ძილი – თქვენი მთავარი პრიორიტეტია  გამოცდის წინა ღამეს ყველაფრის სწავლის ჩვევა; გართობის სურვილი იმ დროს, როდესაც ხვალ, 8:00 საათზე სასწავლებელში უნდა იყოთ – ყველა დროის სტუდენტს უჭირდა სრულფასოვანი ძილისთვის

შრომისუნარიანობის შემცირება: როგორ ჩავდგეთ ფორმა ში

შრომისუნარიანობის შემცირებას ხშირად სტრესსა და გადატვირთვას უკავშირებენ, თუმცა მიზეზი ყოველთვის ამაში არ მდგომარეობს. შრომისუნარიანობის დროებითი შემცირება ავადმყოფობის, ძილისა და კვების რეჟიმის ცვლილების შედეგი შეიძლება იყოს. თემისადმი ინტერესის დაკარგვა, ყურადღების გადამტანი

წინ სესიაა. როგორ მოვემზადოთ წარმატებით გამოცდებისთვის?

ჩამალეთ ხუთლარიანი ფეხსაცმელში. ნუ დაიბანთ თმას გამოცდის წინ. გაიხედეთ ფანჯრიდან, დაუქნიეთ ჩათვლის წიგნაკი და იყვირეთ: „მუქთა, მოდი!“. თითოეულ სტუდენტს შეუძლია დაასახელოს ეს არასტანდარტული ხერხები, რომლებიც, როგორც ამბობენ, გამოცდაზე კარგი ნიშნის

სპორტულ დარბაზში ეფექტური ვარჯიშის საიდუმლო  

არ აქვს მნიშვნელობა რა მიზანი გაქვთ დასახული სავარჯიშო დარბაზში სტუმრობისას – იქნება ეს კუნთოვანი მასის მომატება, ფორმის შენარჩუნება, წონაში დაკლება თუ სხვა რამ. ეფექტური ვარჯიშის ეს რამდენიმე მარტივი საიდუმლო ნებისმიერ

უბრალო დაღლილობა თუ ასთენია? 

Რა განსხვავებაა ასთენიასა და უბრალო ფიზიკურ დაღლილობას შორის?  მძიმე დღის ან რთული საქმის დასრულების შემდეგ დაღლილობა ბუნებრივი და სრულიად ნორმალური მოვლენაა, რადგან ორგანიზმს, ენერგიის დახარჯვის შემდეგ, ძალების აღდგენა სჭირდება. რეგულარული სრულფასოვანი აქტივობის დროს  დაღლილობა

როგორ გავზარდოთ ფიზიკური გამძლეობა და არ გადავვარდეთ უკიდურესობაში  

ფიზიკური გამძლეობის გაზრდა პირობითად ორ მიმართულებად შეიძლება დაიყოს: ზოგად და სპეციალურ. ამავდროულად, მეორეს არსებობა პირველის გარეშე პრაქტიკულად შეუძლებელია. ზოგადი გამძლეობა სხეულის ხანგრძლივი დატვირთვებისადმი გამძლეობის უნარით განისაზღვრება. სპეციალური კი – გარკვეული

გონებრივი შრომისუნარიანობისა და გონებრივი შრომის პროდუქტიულობის გაზრდა 

მიაჩვიეთ თავი გონებრივ დატვირთვას  ამის გაკეთების საუკეთესო გზა – სრულიად ახალი ჰობის პოვნა არის. ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტზე სწავლობდით? პროგრამირება დაიწყეთ. ტექნიკური მიმართულების სპეციალისტი ხართ? ლექსები დაწერეთ ან სოციალური პროექტის რეალიზება

დაიწყეთ სირბილი: გადადგით პირველი ნაბიჯი 

როგორც კი მიიღებთ მტკიცე გადაწყვეტილებას ყოველდღიურად ნახევარი საათი ვარჯიშს დაუთმოთ, იმავე დღეს სარბენ ბილიკზე უნდა გახვიდეთ. მაქსიმუმი – მეორე დღეს, სანამ მოტივაცია ჯერ კიდევ ძლიერია. არ არის აუცილებელი ვარჯიში იმთავითვე

როგორ გავზარდოთ ამტანობა გონებრივი და ფიზიკური დატვირთვისადმი  

„როგორ გავზარდოთ გონებრივი შრომისუნარიანობა?“, „როგორ გავზარდოთ პროდუქტიულობა?“, „როგორ გავუმკლავდეთ ადვილად ფიზიკურ სამუშაოს?“ – ეს კითხვები ბევრ ადამიანს აწუხებს. დღეს ჩვენ მოგიყვებით იმაზე, თუ როგორ გაუმკლავდეთ ეფექტურად გონებრივ და ფიზიკურ დატვირთვებს. 

გამოყენებისას გაეცანით ინსტრუქციას, გვერდითი მოვლენების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად მიმართეთ ექიმს.